Jävla galningar hela bunten

Fan vilken underbar kväll!
Hängde i parken med musik, kubb och härligt folk. Gick på lokalfest en stund sen hem till Josh. Linnea flög på en kille, kastade en öl på josh skärm (inte med flit) så skärmen flög iväg. Tog stryptag på killen och slog han några gånger och jag skrattade så jag nästan kissade på mig! Sen när hon sätter sig ner säger hon "det är inte roligt natalie" och börjar jätte flabba.. Spelade Othello med Jens men förlorade. Charline och Josh flög flygplan på golvet. Wanke satt och gjorde nått med tungan hela kvällen och hade nått i ögat;) Pratade med Elov varför han inte åt en enda sak från djur! knäpp i skallen.. Fredrik sprang runt och yrade och Wåhlis satt och surade. Sen gick vi på 8an. Kan inte direkt säga att någonting där förstörde min kväll, men man behöver inte alltid vara så jävla grinig :) Orkade inte ens bry mig. Självklart skulle Josh börja må dåligt så då var det bara att gå hem och lämna av han och vidare till Fredrikoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0