Ni två är mina favoriter

Haha. Jag har så jävla roligt med Linnea och Josh! Vi skrattar fan åt allt och ingenting.
Idag när vi gick och pratade om moppepojkar så brast Josh ut
Josh: ALLTSÅ JAG FATTAR INTE HUR JAG STÅR UT MED ER!
Natalie: Haha vadåråå?
Josh: alltså ni pratar aldrig om nått annat än killar
Natalie: Jag pratar väl aldrig om killar?
Josh: NÄÄÄHÄÄÄÄÄÄÄÄ??? heeeela tiden och det blir bara värre när Jennifer är med.
Linnea: Ja men hon pratar ju bara om samma killar hela tiden.
Josh: jag tycker jag hör nya namn hela tiden!
Linnea: Nää hon går ju på samma killar, det är ju jag och Natalie som har nya namn hela tiden.
Josh: Men Natalie vill ju ha tillbaka 3 olika killar om daegn, eller så vill hon ha nya hela tiden.
Linnea: Men jag vill ha en moppe pojke! 

Allt blir så mycket roligare för Josh pratar så jävla konstigt och får panik för minsta lilla. Det är ju han som är bruden av oss alla.
Favoriter ni två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0