Ja ni märker ju hur roligt jag har just nu

Jag vill mysa idag, det känns som en riktigt mys söndag. Men vart är min myskååmpiz dåå? Daniel är på sin jävla macksöndag tror jag. När fan slutar den då? bläää. Orkar inte sova borta.. Hatar att sova med folk nu förtiden. 
Kan till och med komma på mer nackdelar att sova med någon än fördelar

Man får inte somna när man vill
Inte vakna när man vill
Man har någon som rör sig (vilket jag hatar)
Det blir varmt under samma täcke
När man vaknar på morgon vill man hem, hem hem hem.
Man kan inte ligga och bresa hur fan man vill!
Älskar att ligga över hela sängen och ta plats och ha täcket för mig själv.
Fyfan för håriga armhålor..
Tycker inte om killar som ligger i bara kallsonger typ.
Hatar när folk rycker i kroppen eller snarkar, tål det bara inte uff

Aaa sen kan det väl vara mysigt att ligga på någons axel med kinden, benet över låret och bara mysa ner sig. Måste faktiskt vara bland det bästa som finns (om det är rätt person som ligger där).
enda gångerna jag kan sova i ett kålmörkt rum
man kan pussas, men kan fan va jobbigt ibland med
Dra fingrarna genom någons annans hår i sängen är väl baaara för mysigt.
Vakna upp brevid någon och kramas och morgon pussas, mmmm
Vara kär + en säng = bäst
Ligga och prata halva nätterna, fan vad jag älskar det.

NÄ MEN BLÄÄ

JAG MÅSTE HA DANIELS TELEFON OCH SPELA SPEL! Jag är fan beroende av Islash och man kan bara ha det på Iphone... Hatar han hatar han hatar han! DANIIIIIIIIIIIIIEEEEEEELLLL JAG SKA HÄNGA DIG.

Förstår inte egentligen varför man har förhållanden? va? förklara för mig? Varför är det det värsta som finns, men samtidigt det bästa som går att få? fast egentligen så har jag nog hellre ett förhållande än att vara singel.. Linnneaaa vart är du? jag vill snacka skit just nu.

Ge mig en hängsnara taaaaack. har tråkigt


Är du tillsammans med någon? Näää
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Ja det har jag
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? blivit dumpad på fyllan ett antal gånger
Hur många namn finns det på din hångellista? Oooj oooj

Har du
a) Varit otrogen? jaa det har jag
b) Blivit bedragen? inte som jag vet men skulle inte förvånas
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Absolut inte!
d) Hånglat med en pojkväns kompis? Jaapp
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? NEEEE
f) Legat med två personer på en kväll? Japp
g) Lite gossip vill vi ha… Har du hånglat upp nån celebrity?
h) Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? absolut inte

Okej, nu kommer det farliga frågor…
Ärligt. Hur många finns det på ligglistan? Över 20 iaf
Och när rök den där oskulden egentligen? 14 åååår
Gjort en ”One night in Paris”? "one night in Cypern"
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut samma familj?aafan
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då? Jajamen
Varit fler än två i sänghalmen..? mjaaa
Är du med i 10.000metersklubben? va
Konstigaste plats du sexat på? Sexat? OMG.. Bubbelpoolen på badhuset?
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan? Svenskar.

När hade du sex senast? typ, öö nästan två veckorsen
Finns det nakenkort på dig? haha nää
Har du haft ett one-night-stand? ja
Har du blivit påkommen när du haft sex? jooora
Kommit på några andra ha sex? vilka isf? haha jaaa
Största åldersskillnaden på dig och ett hångel? öm.. Ja du bra fråga. Vet faktiskt inte
Vad tänder du på? jag kissar på mig
Hur många har du hånglat med på en kväll som mest? he 4a
Vilka av dina kompisar är riktiga kåtbockar? Hade väl en. Men henne skulle jag kunna skjuta huvudet av :) hon är för äcklig nu förtiden, riktigt äcklig så nää:D såna kompisar har jag inte längre (tackar gud för det) men annars är det väl Malin ;) wöööw

Stänger du av mobilen när du sover? men absolut inte, varför skulle jag göra det för?
Vem såg dig senast naken? Mjaahaja, kommer en sån fråga? ja det var väl Erik dä.
Biter du på naglarna? Tänk för att jag gör det
Har du ett handikapp? aa jag tror fan att jag har sån där eppelepsi... Vet inte hur det stavas
Är du rädd för att få hängbröst? men ta bort dom äckliga sakerna från mig
Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? självklart...
Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? blodpudding
Har du någonting att dölja? Ja det har jag
Vad har du på din nyckelknippa? den jävla grejen ska vi fan inte prata om!
Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? självklart. Sånt där tycker jag faktiskt är roligt
När sa du senast att du älskade någon?  i fredags
Hur många gånger har du varit kär? hm.. aa typ 3?
Vad är det roligaste du vet? Det roligaste jag vet?.. Skjuta luftgevär iaf dricka öl och göra spontan saker
Vad ångrar du? Jag ångrar för mycket faktiskt. Att jag har legat med så många.. Jag ångrar att jag har haft vissa kompisar som jag har haft. Jag ångrar vilka killar jag har träffat osv.. Men jag vill fan inte ångra någonting så jag ska sluta leva med ångest
Vad önskar du? att allting blir bra igen
Vad klarar du inte dig utan? mina vänner
Vad gör du helst en vardag? ta en fika stan
Vad gör du helst en lördagskväll? dricker alkohol med trevlig folk så klart!

DEN NIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0