Jag borde inte sakna det

Jag saknar att sjunga
klappa lilla magen, lilla magen
klappa lilla magen, kinden med
näsan kan man dra, uh uh uh uh uh
munnen spelar bra blu blu blu blu


Jag saknar att kunna säga att jag älskar dig
Jag saknar att kunna säga ordet "chipstuttar" till någon
Jag saknar att kunna säga "magen väller över" för att retas
Jag saknar att kunna säga "koooom hem någongång"

Jag saknar att bara kunna vara..
Jag saknar att kunna ligga på soffan och titta på film
Jag saknar att stå på toa och borsta tänderna med någon
Jag saknar att laga mat till två stycken

Jag saknar det som en gång var
Jag saknar det som var då
Jag saknar det vi en gång hade
Jag saknar det som har med dig att göra

Varför saknar jag det nu?
Varför saknade jag inte det efter första dagen?
Varför har jag inte tänkt på det tidigare?
Varför kommer dessa saker upp just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0