fan vad allt glider på just nu

Jag är så jävla glad!
Fan vad allting rullar på just nu.
Jag har fan fått jobb! Ett sånt jobb jag vill ha. Trodde verkligen inte mina öron när det ringde i telefon. Men dock har jag ju en jobbintervju imorgon.. Jag vet inte om jag vågar chansa på att vänta om jag får det eller inte. Vad fan ska jag göra? Jag vill bort, men ändå så vill jag stanna nu när allt börjar bli så bra.

Sjukhuset gick inte så jävla bra det heller, uffff!
Ikväll ska jag slå Daniel i NHL! haaa haaa.. Kommer dö i hans säng, ligga helt utslagen och svettas. Fan vad jobbigt det här är just nu.

Tusen jävla tankar vimlar i huvudet på mig. Rätt skönt ändå, slipper jag tänka på annat. Nu ska jag försöka gå hem och trycka i mig nått att äta innan jag drar. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0