kan du låta mig vara

vad fan är det som händer? jo jag vet att jag går på kryckor och medicin.. men bara för det så kan faktiskt även jag hitta på saker.. Kan till och med gå på krogen UTAN att dricka öl. JAG SMITTAR FAKTISKT INTE? så länge ni inte drar ut mina leder. Men ack nej, inte en jävel frågar. Looptroop idag, september imorgon sen ska väl alla dricka på lördag med. Men tack mina underbara vänner för att ni hör av er :) frågar om jag vill följa med, jag verkligen älskar er! eller inte? förstår inte vad som händer med vissa..

& inte nog med mina vänner, vart fan ska jag placera dig? tankarna runt dig är för många. Visst fan har tiden gått fort men vafan.. visst har jag sagt att jag inte vill binda mig till någonting, men samtidigt kan jag inte stoppa känslorna för att komma. Men så som du är nu, vill jag inte se mer av. Kan du inte vara den du var för två veckorsen? Kan du inte vara den där snälla som skickar såna där sms som gör mig glad?

Åh det snurrar i huvudet för mig.. Jag känner mig så förbannat sjuk och handikappad, arg besviken och ledsen. försöker hålla tårarna inne och klumpen i halsen. Tack Lina för att du finns <3 att du verkligen bryr dig.

Jag vill flytta.. jag vill inte flytta.. jag vill flytta.. jag vill inte flytta.. Jag vill komma bort från varenda jävel här hemma och samtidigt vill jag inte härifrån alls. Komma till ett nytt ställe som är helt okänt.

VARFÖR KAN INTE GUD BARA LÅTA MIG VARA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0