Vi hade iaf tur med vädret...

Kommer ju knappt ihåg vad fan jag gjorde igår..
Hängde i parken, sen öppte på taket med massa folk. Rökte vattenpipa sen på någon annan fest och sen en till efter det och sen var jag i Gävle? gg..

Så har vi ju Martin.. Haha, vilken jävla stjärna. Vaknade i morse halv 9 av "ALLTSÅ DET ÄR FÖR TIDIGT FÖR MIG FÖR ATT KUNNA SOVA MER!" Haha jävla idiot! Tittade på massa skate filmer, satt på ballkongen och svettades sen gick vi till Brynäs centrum och köpte cigg, mitt pass ligger i en bil jävel. Sa haaaajdooooo så traskade jag till Sanna och stekte i solen och nu sitter vi inne och äter mat :)

Och du blir bara mer och mer irreterande för varje dag!
Förstååååår inte hur fan jag stod ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0