frågan är ju

Sitter med en nostalgi tripp. Vafan?
Jag sitter hemma i sverige. Utan min min pojk i protaras. Saknar det redan! Hur ska jag klara mig utan dom alla?

Samtidigtsitter jag och tänker tillbaka längre bak i tiden. Varför sakar jag det? varför saknar jag dig? Varförvill jag dra tillbaka tiden? Jag bara inte orkar. Jag ska göra den här staden framöver.

Att säga hejdå sista kvällen har varit bland det jobbigaste i mitt liv. Jag grinade hela natten, på alla barer. Jag grinade hela vägen hem, i taxin. På flyget och på tåget. Jag grinade lika mycket när min systerstod och såg så förvånad ut över att jag var hemma. Vad håller jag på med? borde inte jag åka tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0