Hejsan lisen


Hejsan Lisen 43 från uppsala.
Några frågor.
För det första, om du nu är 43 år varför läser du då min blogg?
Om du bor i uppsala, hur fasen har du då fått tag i min blogg?

Och för det första vart hon nerdrogad, hon söp sig inte full. Sen ska väl du vara glad att jag tog ansvar och tog henne till sjukhuset istället för att supa mig full och lämna henne på någon club då vad som helst kunde hända. Eller:)? Ja stackars mina föräldrar, ack ack. Dom vet ju inte alls att jag är i Cypern. Dom har ju inte alls varit i min ålder. Jag tror dom vet mycket väl att jag lever livet i cypern. Ja jag dricker, men jag tar mitt ansvar och kommer upp till jobbet I TID & jobbar varje dag, med feber eller inte. Fast jag är bakis eller inte. Så jag tycker inte du har någonting att komma med. Och jag pratar med mina färäldrar och skäms inte ett DUGG över att berätta vad jag gör om dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0