Ja en riktigt lyckad utekväll

Igår var det fruktansvärt chill på jobbet så jag tog mig friheten att bygga en gitarr av kinapinnar och gummisnoddar. Lyckades rätt bra faktiskt :) Emelie hittade på en larv hon lekte med. Vi valde att vara dryga och snackade svenska med kineserna hela dagen, vilket dom inte fattade ett skit av. Senare på kvällen valde vi att gå på ölen. Gick över till kineserna och gjorde lite lekar. Spelade på gitarren och Emelie dansade till. Vidare till Greenry sen till Boogies där vi härmade "romeo"killarna på dansgolvet. Slutade med att dom stod med oss och tyckte att det var rätt roligt. Gick ner till stranden med Emelie Mark och Bob, vidare till Betti där vi satt och snackade skit till halv 8 på morgon. Mark fick även min gitarr så jag hoppas han känner sig hedrad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0