Nu får vi se

Åkte hem till Max mitt i natten och sov. Nu sitter jag hemma hos Linnea, precis så som det var förr :) och jag älskart! Så jävla underbart att vara här igen.
Är fortfarande inne på min nostalgitripp sen igår, dock sitter jag och tittar på gamla bilder nu. Sitter även och söker lite jobb, kan inte komma hem och slappa nu när jag har jobbat varje dag i konstant 3 månader.

Cypern har verkligen gjort mig till en annan människa. Jag uppskattar allt så mycket mer nu än vad jag gjorde tidigare. Jag känner mig lycklig, glad och vette fan allt man kan vara. Jag känner att jag vill göra något vettigt med livet, istället för att ligga hemma och vara lat. Jag ska hitta mig ett jobb, flytta och skaffa mig ett körkort. Jag känner mig så jävla mycket bättre just nu.
Så ni som får en sån chans, ta den för i helvete. Så roligt jag har haft, träffat nya vänner för livet!

Ikväll ska jag sitta barnvakt åt mina favorit ungar Kalle & Emma. Jag ska mysa med mina småsyskon & bara ta det lugnt. Nu ska jag ha en rehab vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0