Äntligen är julen över

Helgen, har väl varit mer eller mindre kanon.
I fredags åkte jag och min soulmate in till Gävle och tog någon öl på Rack'n'Roll med Pontus och Viktor. Vidare till Interpool där vi kastade pil. Avslutade med Max där jag skrattade så det sprutade tårar och jag vek mig dubbel.

I lördags (jul) klev jag upp vid halv 3 ur sängen. Peter körde in mig till Sanna vid 8a tiden på kvällen där vi blev lite på lyset. Vidare till Slick. Riktigt lyckad kväll!

Söndags..
Slutade med att jag och Christian gick över hela Brynäs, fram och tillbaka. Snäll så där han :)
Feta, tunga och blinda idioter är det värsta jag vet. Hur många klev och sparkade inte på min fot igår? Hur många var inte jag nära på att slå in ansiktet på igår.

Nu längtar jag till åre! Komma bort några dagar från Gävle och Sandviken, kan väl inte bli bättre :)?
Kryckorna, jo visst dom går jag fortfarande på. men jag brukar kasta iväg dom lite då och då.
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0