Det här skiter jag i nu

Tja tja bloggen! - fel

Lite kort om mitt liv just nu - blä

I torsdags vart det till att åka in på akuten med mamma. Hon har så höga värden i kroppen så hon kan hamna i kåma ganska jätte lätt. Sjukhuset hade aldrig sätt nått så liknande Och hon har så lite (vet inte vad det heter) i kroppen så chansen är stor att det kan komma upp vatten i hjärtat på henne, så hon kan bara ramla ihop och försvinna.
Så här går man runt, och är orolig hela jävla dagar.
Tankar runt, är min mamma död imorgon?
Jag skickar sms, så ofta jag kan bara för att få svar på vad hon gör.
Jag har slutat att hoppas på att gud finns.
Ibland önskar jag att någon kunde komma fram och krama om mig. Ibland vill jag skrika, gråta och vara förbannad.

Var nyss och fikade med mamma. Jag skratta så jag inte kunde andas. Hon förgyller mina dagar som ingen annan kan göra. Det gör så ont..

Inte kan jag dricka alkohol längre heller. Festa på igår, hade skit roligt. Gick hem och spydde ner hela mig i badkaret. Hittade sminkväskan som va fylld av spyor i morse. (hoppas ingen sitter och äter) Men så är det varje helg, nu för tiden. Så fort jag går ut i Sandviken går jag hem tidigast av alla. Jag är så jävla dålig!

Idag, ska jag gå hem till mamma för hon ska bjuda på mat. Sen ska jag ta mig en eller två öl.
Föresten, så har jag hittat min drömkille :) jag är så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0