Nu jävlar ska jag bli brun!

Vaknade upp av att någon rullat sig in i mitt täcke. Släpade genast fram ett eget täcke. La mig och tittade på Andra Avenyn. Låg och drog oss, kramades i någon timme till jag gick för att hjälpa mamma att handla. Som tack fick jag mig en stodhandling. Så nu jävlar i lådan har jag mat hemma.
Varit och solat mad Charline. Släpade med oss Rickard. Sen gick vi syskon och köpte pizza. Mös och snackade massa skit. Hjälpte även Charline att skriva CV. Gick hem vid 8a. Städade, hängde upp tvätten. Gjorde matlådor. Drack någon öl och skrattade för mig själv till tven.

"Natalie, du är fan lite kär"
JAG VET! Jag vet jag vet jag vet!
Men kanske inte kär, kanske bara lite fjärilar i magen.
Jag är så glad. Han är så snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0