Sucks 2 be me

Ligger i Sannas säng på Brynäs & väntar på att hon ska komma hem vid 5, då jag drar mig hem till Viken för några öl med bästaste.

Fördelar med att åka hem

Roigare folk
Bättre krogar
Nära hem och till andra andra
Får träffa, sova & kramas med mig bäbis
Man kan göra vad fan man vill
Får mammas goda mat
Åka völvö med Peter

Nackdelar
Orkar inte se alla fula nyllen
Kommer tröttna efter 3 dagar att vara hemma
Måste städa hemma
ligga och sticka om kvällarna, suck 2 be me
Alla frågar vart man har varit för att man inte har varit ute på en helg
Jag hatar Sandviken för mesta dels.

Kommentarer
Postat av: Brander

Bättre krogar?! Vilken jävla krog ;o ?

2011-12-29 @ 10:41:58
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0