Det händer ju aldrig någonting, hur mycket man än gör.

Åt helvete!
Det enda jag gör om dagarna är att städa. Städa städa städa. Dammsuger, tvättar golv. Plockar saker. Diskar. Viker kläder. Bäddar sängen. Jag har gått och blivit pendant! Hjälp mig ur denna svacka.
Just nu har jag tvätt tid. Men på nått sätt känns det bra, jag känner att jag har gjort någonting med dagen när jag gör saker.

Nu sitter jag och väntar på att maskinen ska bli klar. Ska stoppa i nästa och sen gå till mamma för att prata lite skit. Hon har varit på sjukhuset idag, får hoppas att det har gått bra.

Ikväll? Ikväll ja..
Jag ska egentligen iväg och titta på film. Men jag + kille + film är inte så.. poppis nu när jag är så jävla trött om kvällarna.

När folk säger att dom finns där, och ställer upp. Är just nu bara en massa bullshit
Jag har inte sett skymten av mina vänner, inte ens hört av dom.

Nä, tvätt tid! Hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0