50 sanningar om mig själv

50 sanningar om mig själv

1. Jag hatar korv, jag äter inte korv!
2. Jag har en pojkvänn som heter Niklas
3. Jag är inne på mitt längsta och seriösaste förhållande
4. Jag håller på hungrar ihjäl
5. Jag kanske dricker lite mer än vad man behöver
6. Förr gick jag på droger och drack dagligen
7. Jag har bott på ungdomsbonde.
8. Jag har haft 3 egna lägenheter.
9. Mina bästa vän heter Malin och jag älskar henne!
10. Jag har fobier för badkar, blöta speglar och gå på blött golv.
11. Jag badar inte i vatten eftersom fiskar är det västa jag vet.
12. Jag och Niklas har en sköldpadda som heter Pelle!
13. Jag hatar att gå i affärer....
14. Min favorit mat är blodpudding
15. Jag älskar sofiero!
16. Jag är röksugen och vill ut och röka
17. Min kille sitter just nu och lipar åt mig.
18. Jag kan börja grina när jag ligger inne en hel dag.
19. Jag har nog världens coolaste kompisar!
20. Jag vill göra så mycket med mig själv, men jag är för feg.
21. Jag ser ner på kaxiga tjejer.. Hatar verkligen sånt!
22. Ser upp till tjejer som vågar vara sig själv och står för hur dom är.
23. Tål fan inte sura personer!
24. Jag är inte blyg för 5 öre när jag är med personer jag känner.
25. Jag älskar att göra mina kompisar glada.
26. Jag har världens bästa alla hjärtans present till Niklas!
27. Niklas har en systerson som är det gulligaste som finns! Ska adoptera han.
28. Jag kan inte ha spända kläder på mig...
29. Har jag spända byxor blir jag sur och börjar grina.
30. Jag vill egentligen gå i kläder som, klackar.. klänningar osv men jag trivs inte i det.
31. Jag ska käka max ikväll!
32. Jag är rädd att bli så full att jag däckar och inte får sova med Niklas.
33. Jag och Niklas har inte sovit utan varandra en enda dag utav helgen. Förutom när någon av oss ska åka längre bort än Gävle.
34. första gången jag åkte utomland var till Mexico. Vi blev fast där eftersom vulkanen brast ut. Fick åka buss hem från Spaninen.
35. Att åka utomland lär alla få uppleva, bästa känslan som finns.
34. Jag har ont i tummen nu.
35. Jag måste ha täcke på en kroppsdel för att kunna sova, annars går det inte.
36. Jag är för lat för att gå ut och röka, och då blir jag arg på mig själv.
37. Jag älskar att röka när jag är hungrig.
38. Jag har alltid haft en stil på mina kläder, i alla dessa år.
39. Jag vill ha en wu tang tröja!
40. Jag saknar sandviken!
41. Jag skulle inte vilja byta ut mina vänner.
42. Jag ångrar absolut ingenting jag har gjort under mina år. Det enda jag ångrar är att jag har kunnat gjort lite mer under åren.
43. Min mamma har cancer.
44. Även om min pappa och jag inte har haft kontakt så spec mycket under åren så är han världens bästa pappa!
45. Mina syskon är mitt allt, verkligen allt.
46. Jag är lycklig med Niklas<3
47. Jag har förlorat en viktig person i mitt liv!
48. Jag är skit bra på att köra bil, men jag vågar inte ta körkort.
49. Jag vill gå ner i vikt men orkar inte
50. Jag är så jäääääääääääävla lat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0