Den här ölen satt fint den.

Hola hola!
Vad har vi gjort idag? jag och min sambo, haha.
Vi vaknade, klev upp och käkade frukost. Jag började med att ta ut mina dreads. Jag ska bli knällrödig i håret! Jag gjorde mat till min kära kille, kyckling kokat i en egen sås jag har kokat ihop som Niklas tycker om., och pasta medans Niklas var iväg och fixade däcken. Fick punka igår efter hedesunda vägen när vi hade varit hos Nina och lämnat Theo plus att hon bjöd på skit god mat! Måste även till lägga att jag passade Theo och Ludde medans dom åkte till apoteket. Ludde sov och vi lekte, så vaknade han och grinade och jag vart så glad att han inte vart rädd och började grina när jag tog upp han, vart tyst på en gång! så vi gick upp och lekte med lego och han skrattade så himla mycket! Annat när Niklas tar han, då grinar han på en gång nästan :D haha. så jävla söta ungar!

Iaf.. Så kom han hem och vi åt sen åkte vi till mamma Biggan och peter + Jocke :) Peter fyllde år så vi fick fika. Nu sitter vi här hemma och har delat på en öl. Niklas tittar på fotboll och jag BB.

Måste även till lägga att Niklas har varit så himla kärleksfull idag :), nått fel på han?? Så glad att allt odnar upp sig för oss nu. Verkligen jätte lycklig! 

Imorgon ska man ut på slicken som jag hatar med världens bästa tjejer. Niklas ska fan hämta mig efter, sist jag skulle gå hem gick jag vilse i gävle (helt allvarlig) så nu vågar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0