Ha en jävla bra kväll hönni

AAAAAAAAAAAAAAAAAA TJENARE!
Jag är typ jätte bakis.. Vart kanske inte som planerat igår.
Skulle vara nykter, slutade att jag åkte med Malin Och Brander till Linda och körde ölspel och hinkade i oss öl. Dom drog till Slick och jag till Pickels. Där satt jag han Marcus och Sussi och spelade Hockey. Jag och Sussi Vann ju så klart över killarna! eller? Bästa lagen som vi kom fram till var iaf jag och Marcus så vi temade. Patrik och Linnea kom dom med. Så vi hade Par-Hockey! haha. Patrik åkte hem och alla gick och la sig vid 5? Linnea jag och Niklas i sängen. Marcus och Sussi i soffan.

vaknade vid halv 11? och tittade på alpina.. Hallå? jag tittar på sport? vad hände? Försökte väcka niklas och skicka iväg han till systemet.. STEN DÖ! Lika Linnea. Men vid 2 tiden då jävlar tog jag fram min fina röst och började sjunga. VIPS! så var alla 4 vaken :) gjorde mat! hemma gjorda köttbullar spagetti och en tomatsås till. Jag är kock om ni visste det? Niklas tycker att jag gör god mat och varje gång får jag beröm och jag blir så himla glad. Förr hatade jag att laga mat. Nu älskar jag det!

Nu ska jag iväg till Linda med brander malin och therese för vi ska hinka öl och dricka med Coola killarna och ikväll blir det dubstep. DDDDDDDUBSTEP! Meeeeeeeeeen trevlig kväll alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0