I FREDAGS

I fredags så vaknade jag och min stjärna. For till mamma och sydde om en jacka/tröja till mig. Var lite social där sen åkte vi hem till farsan min och fick fläskfilé med någon gryta och pommes! Svin gött om inte annat. Fick även en flaska vin av pappa, tack! Vidare och hämta upp Malin. Så åkte vi hem till Niklas. Malin skrattade åt att jag kallade Niklas för Pickels, haha. Älskar att säga det ordet! haha. (säger det inte för att det är gulligt, utan att Niklas också tycker att ordet är lite töntigt) Niklas drog iväg till sina kompisar, jag och Malin satt kvar. Vi åkte ner på Rock N Roll, träffade upp Mattias Magnus och någon till nisse. Gick vidare till old saints och sen till interpool. Faktiskt än jävla bra kväll! käka max på vägen hem och jag fick ta hant om min gulliga lilla pojkvänn när han låg på toan och spydde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0