I LÖRDAGS

Jo, vaknade upp vid 1 och jag trodde aldrig att Niklas skulle komma upp. Vi skulle ju åka iväg till valbo för att Niklas skulle spela hockey med sina kompisar "gammalt hockeylag". Dom skulle samlas vid 3 men vi åkte inte fören 10 över 3. Patrik körde oss, den snälla fasen. Väl där går Niklas och byter om, dom började spela vid 4a och jag höll på frysa ihjäl. Men som tur var kom mamma biggan peter och Jocke :) (Niklas mamma) så hon och jag gick iväg och köpte kaffe och tog en cigg. Till slut åkte dom. Niklas och jag åkte hem vid 7 tiden och gjorde köttfärspaj. Malin kom och vi började dricka. Niklas gick iväg och Linnea kom, haha. FAN VAD ROLIGT DET VAR IGÅR! nåååå helt jävla sjukt! fast allting vart som det vart. Jag Niklas Patrik och Linnea åkte hem hit och spela NHL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0