Ikväll kör vi fan all in!

UFF UFF UFF!
Känns som dagen har varit en veckan nästan. Vaknade klockan 10 någoting och tittade på klockan. Då var Niklas uppe och sprang, vägrade somna om innan han kom in och pussade mig hejdå. Vilket han gjorde, han visste själv att han inte hade några val sa han. Somnade om, vaknade av att min älskling kommer in och pussar på mig. Han är alltid lika gooooo! jag började ta ut mina dreads osv. Mamma johan och syrran kom på besök och tittade lite och jag fick pengar och trosor. Tack och bock mamma min :) dom åkte och Niklas åkte till valbo för att hämta hockey biljetter och köpa på systemet åt mig. Han fick ju som vanligt maten serverad när han kom hem. Bråttom som han hade kastade han saker hit och dit för han skulle på bandy träning. Då hade ju han självklart glömt systemet, var det bara att åka dit igen.

Nu sitter jag och väntar på att få gå till bussen för jag ska möta upp Sanna på stan, ta en fika sedan möta upp Therese och Malin för att gå till slick och ta en stämpel sedan hem till sanna och bonga i oss massa alkohol.

vill också till lägga att min älskling är det bästa som har hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0