jag ska krama om dig nu

Japp! Då har man skaffat sig en alla hjärtans present till Niklas! Inte vad som helst utan en spec grej. Som bara han i hela världen kommer att ha, just det exemplariet. Och jag är rätt jävla nöjd själv. För den kommer passa nu när jag och Niklas kommer göra om lite här hemma :) det ska bli jätte roligt! Så fort jag får pengar ska jag inhandla lite nya grejer. Gjorde om lite inne på toaletten för ett tag sen. Nu ska jag köpa nattusbord till oss båda och lite galjar. Sen ska vi, eller ja? Niklas? Vet inte köpa en jätte fin bok hylla och ha i hallen. Ska tvinga upp tavlorna någon dag med. Det är ju så roligt att inreda! Krama om pojken och sova nu.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- älskar att inreda! det är så kul !

2011-02-10 @ 13:32:45
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: gue

Hejsan, hur är läget? :) Haft fullt upp med praktiken därför har jag inte kunnat svara.. :/

2011-02-10 @ 20:48:33
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0