Men dagen är inte slut än

Underbar dag!
Vaknade upp brevid min älskling som alla andra dagar. Satt oss i soffan så ringde det i Niklas telefon. Då var det bästa Nina som ringde. Theo ville komma hit och sova och jag vart skit glad! Älskar när han sover här. Så vi åkte dit. På vägen dit sog vi en älg mamma som vi stannade och tittade på. Väl hos Nina ute i skogen gick vi in för att hämta Theo. Sa hejdå till dom och åkte till Ikea. Jag och Niklas skulle titta på ett skrivbord (eftersom jag hatar hans skrivbord och vill bli av med det för att kunna sätta upp tavlor).. Men det slutade med att vi kom hem med en bänk som jag har velat haft hur längesom helst. Så nu är hallen så förbannat jävla snygg! Niklas lämnade av mig och Theo hemma så byggde vi ihop byron. Min älskling var så himla duktig och hjälpa till! Fick till och med en puss av han. Nu ska jag ut och röka sen ska jag titta på bolibompa med han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0