Våran tid ska komma nu, precis allting ska vända

Visst fan kan vissa dagar vara åt helvete med Niklas. Man vill hänga sig själv. Kasta sig ut från ballkongen. Sätta kniven i strupen och förblöda. Det finns dagar då man vill grina och grina och grina. Kasta saker åt helvete. Göra nått man får ångra kanske hela livet. Det finns stunder då jag vill sparka in foten i hans nya platt tv, packa ner Pelle i en burk och ta med han hem. Lägga ner Niklas dator i akvariumet. göra översväming på toaletten. Spotta han i ansiktet. Slå han med knytnäven. Hoppa sönder bordet för han. Bryta av In flames brädan som hänger på väggen. Spela sönder högtalarna för han. Gömma plånboken när han sover.  Stänga av alarmet på väckarklockan så han sover över, ja nästan precis allting har jag funderat på. Till och med få termometern att visa 20 grader varmt när det är 20 grader kallt.. Det finns dagar som har varit så orättvisa, då vi har skyllt på varandra.. Hatat varandra, vilja glömma varandra. Varför gjorde gud oss så lika, varför gjorde han båda två lika envis.. Varför gjorde han så båda två måste ha sista ordet? Han kunde väl iaf göra Niklas lite sämre än mig...

Men vem skulle då göra min värld till den som den är idag? vem skulle göra mina månader värd att räkna? vem skulle göra mina veckor till dagar? och vem skulle göra mina dagar underbara? Det finns dagar jag har älskat han så tårarna har sprutat. Det finns dagar då han har sagt saker som får mig helt varm. Det finns saker han har gjort som jag aldrig kommer kunna tacka nog, glömma bort och aldrig sluta tänka på Det finns saker vi har gjort tillsammans som aldrig kan förklaras med ord vad dom betyder. Han har fått mig att insé att man faktiskt måste leva i den här världen för att överleva. Han har fått mig att inse att man inte måste ha drogor för att leva lycklig. Han gör mina dagar när han är skriver gulliga saker. Han får mitt hjärta att slå flera gånger extra när jag ser att det är han som ringer på telefon, när det är hans namn ovanför texten till smsen. Det är han som får mig att kanppt våga titta när han skriver på msn. Och det är han som får mig att smälta när han skriver saker om mig på bloggen. Han är mitt allt när han pussar på mig på stan, på krogen.. Bland hans kompisar och folk utöver det. Jag är stoltaste tjejen i världen när jag håller hans hand just då. Han får min mage att pirra när han kallar mig för saker som babe, älskling osv. Han får mig att dö när han säger att älskar mig.

Min pickels min pickels min pickels. Vad fan skulle jag ha gjort utan dig idag? Vem fan skulle jag vara tillsammans med om jag inte hade dig? Hade jag sovit i någon annans säng om jag inte hade suttit här med rödsprängda ögon efter denna natt? Me love you looong time bäjbi.


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ursäkta mitt sena svar, men har inte riktigt haft tid att svara på mina kommentarer :( Men nu har jag det ;)

Allt bra med dej?? :D

2011-02-01 @ 11:45:24
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anna-Greta Larsdotter

Carlsberg är det sämsta företaget i Norden på att ta hand om sin personal. Ingen stannar längre än sex månader på Carlsberg. Vår service mot kunderna är sämre än sämst. Probably the worst beer in the world. Fuck Carlsberg!

2011-02-01 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0