varför?

Jag vet inte vad felet är när jag Ligger här kvart iver 3 på en torsdag och känner mig övergiven. Jag kan inte förklara vad felet är. Jag Ligger med gråten u halsen och tårarna i ögonen och det stick. Näsan svider och jag har en klump i halsen. Jah försöker.. och försöker.. men det går inte. Nu kommer dom, flera stycken. Jag känner mig så lurad, så ensam, så sviken och lämnad. Jag länder mig som ett andra handsval! Att jag är där bara för att. Jag är jobbig.. jag räcker inte till. Jag är inte bra nog, omtyckt nog. Jag känner mig utnyttjad. På trängd.. ivägen.. liten.. jag vågar inte säga att jag är kär, eller att jag älskar.. jag vågar inte säga formycket utan att känna mig lurad. Det gör ont.. så forbannat ont! Jag vill fly, men jag är så svag. Jag vill stanna kvar, men jag litar inte. Jag känner mig så jävla sviken. Så jävla oälskad så det finns inte. Vad gör jag för fel? Varför får jag inte bli visad? Varför får jag inte finnas med? Varför får jag inte vara delaktig? Jag vet inte längre. Jag är ingen framtid. Är jag bara tidsfördriv? Är jag bara någon svartsjuka? Är jag bara där för att? Det gör så jävla ont. Att ständigt gå med dessa tankar.. och vara rädd för att jag ska bli lämnad om och om igen. Jag vill sova. Men är fullt upptagen med att hålla. Mina tårar inne.. jag vill hem.. så jävla mycket hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0