Dag 5 - vad är kärlek?

Ja vad fan i helvete är kärlek för mig?
Det finns så otroligt mycket olika saker som kan betyda kärlek.

En sårts kärlek är när man är kär, den riktiga kärleken. Dock vet jag inte hur det känns att vara super kär, helt lost i en människa. Jag har aldrig varit så där kär från första ögonblicket. Varit helt fast. Faktiskt inte, bara tyckt om någon jätte mycket. Men aldrig varit helt tok kär. För mig har det mer varit att det har känts bra, sen börjar det kännas dåligt så ger jag nästan upp och då bestämmer jag mig för att ge det en andra chans. Men min "riktiga" kärleksprins kanske jag träffar på någongång i livet :) Men ja, att vara riktigt riktigt kär låter som kärlek för mig.

Sen har jag min kärlek till In flames. Till musik och godis. Det finns mycket som är kärlek (saker) för mig. Spec barbapappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0