Dag 6 - Min dag

Jag tror jag skriver lite grann om gårdagen faktiskt.
Linnea jag Patrik och Niklas gick ner på stan och satt och fikade i ungefär två timmar. Vid 9 tiden bestämde vi oss för att vi skulle åka till Norrfly. Ett gammalt mental sjukhus. Så vi tankade bilen och åkte dit. Ju närmare man kom dästå närvösare blir man. Väl framme så gick bara Niklas och Patrik in, men dom va väl fan inte där inne så jävla länge. Jag har varit där ungefär 14 gånger nu och det är lika jävla äckligt varje gång! På vägen hem satt jag och läste spökhistorier och kände hur riktigt ont jag fick i magen.. Och det blev bara värre och värre. När vi kom in till Gävle igen åt vi på donken och min mage typ dog. Sen yra vi runt i Gävle och letade spökställen. Dock inte så lyckat. Åkte hem, med förbannad magont och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0