Du trodde att du kunde allt

Men jag minns det såväl, varför kärleken brunnit
Utav olika själ, varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp
Trotts min väg vart lång kantats med gupp, jag stått utan för din port så många gånger
Minns varje dag jag lidigt, har gått genom livet med en övetygelse
Att jag satt något spår, som haft betydelse
Aldrig besvarad aldrig tillmötes, en kärlek så varm utan den vilket öde
Från vinter till vår sen sommar till höst
Trotts att tiden vart svår, så gav kärleken tröst
Hjärtan som slår vi står där vi stod minns det som igår
Första gången du log som om jag snubblade pladask på marken och bara dog
Tappa hjärtat i knät
Kunde inte tänka logist eller sunt, och för varje sekund som du inte fanns blev det tung
Du hade inte fastnat än inte fattat än, vilken kärlek som fanns att bara hämta hem
Men efter ett tag, det började korespondera
Mina förhoppningar dom väcktesf ör att sen raseras
Har ett hjärta utan rynkor, när du slår din takt
Och drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt, aldrig nått fram så jag älskar på avstånd
Nu är de mitt tåg och dax för avgång, stiga på eller tveka en minut
För att allt som flyger upp måste landa tillslut, kan inte titta tillbaks trotts min vilja är stark
Vi vandrar iväg utan vidröra mark

Mina minnen höll mig uppe varje dag, du är som att andas för.
Jag gav aldrig upp dig när du försvann, långa dagar blev till nätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0