far åt helvete med precis allting.

Fan vad jag hatar det här, så förbannat mycket. Jag är så jävla trött på allting och jag hatar fan varenda människa  just nu, precis alla. Jag vill hem! jag vill hem till sandviken och till mig själv och vara i fred.

Jag är hungrig, röksuken och trött som bara fan i helvete. Och då blir ju saker verkligen bättre, inte bara det heller utan Niklas gör man som han VET att jag inte tycker om när jag sa till han att bara komma in när det är mat. Jag tänker inte kliva upp ur sängen idag, jag tänker sova och sova och sova, även imorgon. Men i morgon ska jag fan ta mig hem. Jag vill bara hem.. Trodde jag skulle få åka hem igår men ack så fel jag hade. låt mig bara vara!
 
Tydligen är detta den enda lösningen till att allt ska blir bra, skita i precis allting. Jobbet drabbades självklart så det kan ju fara och flyga i framtiden. Tänker inte bry mig om ett skit. Mamma ska ringa snart, och jag bara inte orkar prata i telefon.

Jag är så jävla arg och besviken. Inte ens en utlandsresa fick jag åka på. Det bara pratas och pratas och pratas. Om och om igen. Självklart ska jag få sitta hemma medans dom åker iväg som vanligt, varje år. Och inom någon vecka blir jag totalt jävla hemlös! Den här gången har jag inte ens någonstans att ställa sakerna.. Nää. Nu ska jag somna om och hoppas på att sova hela natten denhär gången. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0