Jag ska bli en lego byggare

Som ni ser så har jag ryckt upp mig idag! Gick upp till soffan igår vid 8a, gick och la mig igen vid 11. Somnade tills Niklas kom och la sig mellan mig och Theo. Vaknade imorse halv 9. Vet inte om jag ska gå och lägga mig igen nu eller följa med till Niklas mamma. Pelle sköldpadda är ute och går nu :) va så inne i barnprogramen så Niklas nöp mig i tån och faan va alla sakerna flög för jag trodde ju självklart att det var Pelle som bet mig i tårn. Inget jobb idag, ledig.
Bilderna är när jagoch Theo bygger hus


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej, fin blogg :)) allt bra med dig?

Följa varan på bloglovin? Kram

2011-01-06 @ 10:56:52
URL: http://lokesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0