jag vet varken ut eller in.

Sitter just nu med musik i lurarna och dricker en öl. Jävlar vad gott det är. Samtidigt är jag gråtfärdig utan dess like. Känner mig så sviken och övergiven. Känner mig så ner tryckt och slut i kroppen. Så tanklös så jag kan spy. Vart fan ska jag ta vägen mer eller mindre.. känner att jag dricker bara för att, lindra smärtan och tränga bort tankarna. Jag känner mig utnyttjad. Vad ska jag göra? Vad för jag för fel? Varför gör det så jävla ont? Jag räcker inte till till någonting. Mitt självförtroende är på noll. Jag är ful och äcklig och ingen vill ha mig. Jag är en tönt som grinar och det gör ont när jag inte grinar. Jag har tappat det där med lifsglädjen för länge sen. Jag är rädd för mig själv. Att jag på nått sätt kommer att bli tokig och göra illa mig själv. Min hjärna är helt ur balans och kroppen rycker ifrån. Jag ser inte ens någon framtid i mig själv. Jag vill ge upp allting. Låta folk vinna över mig. Att alltid gå med den här känslan att vara värdelös och i vägen. Jag vet inte längre vad jag ska göra. Allt gör bara så forbannat jätte ont i hela mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0