Jo men godnatt då fredag...

Innan döden tar mig så går jag och lägger mig.
Tänk att det ALDRIG blir som planerat.
Den ena sitter och planerar, gör inte som det är planerat och den andra lackar ur för att jag inte kan fixa skjuts och den andra sitter bakis och vill mest hem och sova och får kräka upp i halsen när han ser öl. FINT! jätte jätte roligt.. Nu sitter jag här, på en fredag kväll och vill ta livet av mig. Ölen har jag inte med mig för jag var så jävla dum och lämnade kvar dom så åka någonannanstans jag kan inte heller. Jag älskar livet :) visste ni det?


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag lackade inte för att du inte kunde fixa skjuts utan för att ingenting blev som planerat !

2011-01-15 @ 02:46:47
URL: http://shullululu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0