om jag kunde trolla, skulle jag vara lyckligast i världen

Usch! jag vill hem, gud vad jag vill hem.
Har troligen aldrig känts så fel i kroppen någonsin. Har troligen aldrig längtat hem så här mycket heller.
Magen svider, både av ilska besvikelse och hunger. Vet inte vart fan jag ska ta vägen. Hade jag haft pengar hade jag varit hemma för längesen. Legat i min egna säng och sovit. Inatt får jag väl sova på soffan. Orkar verkligen inte ligga och trängas i den här sängen när jag inte ens vill prata med någon idag. Men jag vill fortfarande ta mina saker och åka hem..

känner att det är en stel jävla rand under ögonen. Är väl helt svart i ansiktet. Men det skiter jag i. Fan vad arg jag är på mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: linda

Nattis vafan händer! :(

2011-01-05 @ 22:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0