Party like a rockstar!

Japp, nu sitter jag hos Niklas och nästan pissar på mig. Ska fråga om jag får låna hans toa snart... Ska ju börja att inte ta allt förgivet så får vi se om det blir bättre. Skulle lika gärna kunna pissa i hans soffa bara för att han ska få göra rent den. Åkte hem från jobbet idag, sad men sant.. Orkade bara inte! vet inte varför. Nu snart ska jag gå på toa sedan titta på film.

Det är onsdag, imorgon kommer Tobias till Gävle och på lördag ska jag äntligen få träffa den korkskallen :D gud vad jag längtar! Faktiskt något jag har sätt fram emot. Supa satan och bli full. På la fredag bestämde jag mig för interpool med brander jocke valboborna osv för bowling ölning osv så det ska bli förbannar roligt det med :) Helgen ser perfekt ut. Vilket nästan alla helger har gjort nu sen i dec men alla helger har ju blivit förstörda pga att man är kär osv osv men den här helgen ska inte få förstöra någonting och inte en jävel ska sätta stopp för den! Fan va bitchig jag känner mig men japp, det är så sant som jag skriver. HELGEN HERE WE COME!

Sen hände det nått förbannat roligt idag på stan. Jag Niklas och Brander stog utanför jobbet då en kille kom fram och hejade på mig. Jag stod som ett jävla fån och bara titta på han hur länge som helst. Sen ställde han sig bara där och jag kände mig tvungen att säga nått så jag frågade om han skulle in i porten. Då han svarade "nää jag väntar bara på Hansson" (som vi jobbar med) WTF?! jag kommer inte på vem fan i helvete det är.......


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det där jävla chattnattis som krashar datorn !!

2011-01-12 @ 15:54:55
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0