"det man inte för av gör en starkare" far åt helvete heller

Sitter mest som ett frågetecken till allting runt omkring mig.
Jag känner mig så jävla misshandlad.
I 6 jävla år..... Har allting varit i ett rent jävla helvete

Jag är så trött på att vara rädd, att dom få jag älskar ska lämna mig en efter en.
Nu har jag bara en familj att anstränga mig för att få ha kvar. Den andra fick bryde sig om mig i 3 veckor tills det blev samma sak igen.
Varför kan inge välkomna mig hem? varför kan jag inte få vara liten och veta att inatt, är det min säng som jag somnar i.
VARFÖR! ska allt bli bra, göra mig lycklig och sen säga POFF och göra mig så svag igen. Varje jävla gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0