Vilken jävla underbar dröm!

Jag drömde inatt.. Att jag gick school college, delade rum med en som hette Emma och allt var underbart. Skolans snyggaste killar kom fram till mig och Emma och frågade om vi ville hitta på nått. Han var så underbar och jag var så kär så jag grinade på nätterna. Han bjöd mig på balen och tog med mig till skolans simhall och löft upp mig bland alla hans kompisar. Dom bjöd med mig och Emma när dom skulle spela fotbollsmatch och vi fick sitta på avbytarbänken med hela laget. Han var lång och hade muskler, han hade långt hår och en grön keps. En dag kom hans kompisar och frågade om jag och Emma ville följa med till Sibylla och äta mat, och det gjorde vi. Men jag vet inte riktigt hur långt det var dit eftersom skolan låg mitt ute i skogen. När vi kom tillbaka satt killarna i vårat rum och hade något att berätta, det kom fram att min kille var kär i Emma, och hon i honom. Jag vart så arg så jag flyttade in hos Emmas gamla kille, som efter ett tag vart min dröm kille. Han hade en röd gul keps, en svart analog tröja på sig, stora byxor och DC skor. Fullt av armband och en guld halsband. Han hade luvan på sig och håret utanför kepsen.

När balen väl var kommen satt jag på rummet och läste en tidning, en tjej som har jobbat på call up kom och knackade på och frågade om jag skulle med ut på en cigg. När jag hade rökt upp den gick jag till skolans matsal och satte mig längst back för att äta min macka. Killen jag bodde med kom in och satt sig vid bordet bakom. Jag reste mig för att gå och han ropade på mig, frågade om jag ville gå till poolen och bada fötterna. Tyckte dock att han var töntig men vi gjorde det. När vi kommer in dit så är Emma och killen jag hade varit tillsammans med i poolen, dom ser oss inte men vi ser dom. Så vi bestämmer oss för att gå ut och ta en cigg. När vi sitter där ute så säger han att han aldrig tyckte om Emma, utan han tyckte om mig hela tiden. Och jag vart så glad! Precis när han hade sagt det kom Emma ut och släpade iväg han, jag såg att han tittade på mig hela tiden och precis där, skulle niklas telefon självklart börja ringa.

Tänk om livet kunde få vara lika bra som i drömmar ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0