älskar livet i Cypern

Sitter på en pub med alla tjejerna och en varsin dator. Blir en lugn kväll. Alla var ut igår förutom Bettina som var lite småsjuk. Alla fick en sne fulla & blev typ för full.. Älskar dom här idioterna :) Hade så jävla roligt när vi kom hem.

Emelie får mig jämt att skratta! jag gör ingenting annat än att skratta med henne, vi spårar jämt. Saknar Sandra & Cicci! Dom bor ungefär 4 kilometer härifrån. Dom andra tjejerna är helt underbara dom med. Hur ska man någonsin kunna lämna dom här idioterna? haha!

Imorgon ska jag & Emelie ta oss på en spontar bergs klättning i berget bakom våran lägenhet, kommer ju inte orka en meter hon & jag. Kommer sluta med att jag har kissat på mig efter att höra hennes tokerier. På tisdag blev det en båt tur med tjejerna innan jobbet. Och på torsdag ska jag & V till nissi :) ska bli så jävla härligt!

Älskar livet här! Vill inte hem. Efter det som hände försöker jag ta en dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0