Godnatt på er

Sitter på en after work med tjejerna :) göttans det!
Alla fick sluta tidigare idag. Lätt den bästa dagen på jobbet. Älskar Cypern mer och mer för varje jävla dag. Har börjat tycka om att sola och jag trivs fan med värmen. Älskar tjejerna jag jobbar med och vill inte lämna dom. Det känns inte ens tungt längre. Nu börjar man tänka istället "fan det är inte långt kvar, helvete..." Nää när jag kommer hem blir det bara att vara hemma i någon dag sen åka till Thailand och söka jobb.

Vill fan inte till sverige nå mer, speciellt inte till Sandviken. Klart som fan saknar jag alla där hemma. Att man missar en sommar i sverige. Men det är det fan värt det. SÅ TILL ALLA DÄR UTE! ta för i heeeelvete chansen och åk iväg medans ni kan, detta är fan det bästa jag har gjort i mitt liv. Har varit här i 35 dagar nu, jobbat i 31 dagar i sträck. På söndag är det bara 100 kvar ;) sen är jag hemma bby!

Kommentarer
Postat av: lina

va skönt det var att få se att du har det bra! du är jätte duktig som har stannat kvar där fast du kasnke har haft det svårt. jag är avundsjuk på dig som fan och önskar dig all lycka till!

2011-07-25 @ 23:49:36
URL: http://hagstromlina.blogg.se/
Postat av: lina

skönt att få höra att du har det bra! så stolt över dig att du är fortfarnade kvar även fast du kanske har haft det svårt. jag är så avundsjuk på dig och önskar dig all lycka till!

2011-07-26 @ 00:14:01
URL: http://hagstromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0