längtar hem, men vill inte hem

Blandade känslor..
Vet varken ut eller in
Vill jag hem eller inte?
Åh, jag hatar verkligen mitt huvud just nu

Livet leker här nere, men ibland blir det för mycket. Jag längtar hem, vill hem men jag vet att jag kommer att ångra mig. Fan nu har jag varit här i en månad. Fan vad tiden går fort! Bara 4 månader kvar;) haha.

Vill att det ska vara aug så Sanna kommer ner! Fan inte långt kvar nu, längtar som en jävla jude! Ska gå runt och titta om det finns jobb till henne så hon fan kan stanna. Förstår ni att jag bor i cypern? Det gör så fan inte jag iaf.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet EXAKT hur du känner! Tre år sedan var jag i ditt ställe. Och ville åka hem, och ville inte, men ville ändå.



Men att jobba på Cypern var ett av det bästa besluten jag tagit och jag ångrar ingenting :) För HUR KUL HAR MAN INTE (när man tänker efter). Jävligt slitsamt men efteråt har man kvar så mycket erfarenhet.

2011-07-16 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0