så jävla trött på er

Jag har lust att be varenda jävel dra åt helvete just nu. Alla där hemma kan ta sig någonstans. Och då menar jag fan alla. Ni som heter Lina eller kallar en själv för Lina kan ni vara snäll att sluta läsa mig blogg. Varje gång jag tänker på att ni gör det blir jag på dåligt humör. Ni har ingenting med mig att göra längre så ni behöver inte veta vad jag gör om dagarna:) tacksam. Värmen tar kål på mig, att göra samma sak på jobbet varje dag tar kål på mig. Jag är trött på den här jävla kinamaten. Trött på att ständigt gå med uppsatt hår & se samma folk varje utgång. Men fan va roligt jag har!

Jag vill inte hem till er idioter där hemma, den ena är fan värre än den andra. Till och med av mina vänner. Nä ha ett bra jävla liv fram till november! För det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0