Sån jävla underbar kväll!

Så jävla rolig kväll alltså :D haha, bästa jag gjort i mitt liv!
Gjorde en inpuls grej och åkte till napa med alla tjejer
TAppade typ bort alla och jag och emlie sprang runt överallt
sen skulle vi till aqua, ett ställe med pool typ. Så skulle vi gina över en gård med en mur, så när vi ska hoppa ner från muren så tänkte inte jag på att den var typ 2 meter hög så jag flyger ner för den och rullar ner för backen typ. Så ligger jag där och skriker så kommer det två killar och hjälper emelie. så kommer det en gubbe, grek och skriker till oss och börjar slå dom där killarna.
och sparkar på emelie, så springer han in och hämtar nått och börjar jaga oss så springer in på aqua och gömmer oss. Och där träffade vi tre killar från sverige typså följer vi med två stycken hem och jag däckar.
vaknar av att ena sliter av mig trosorna, jag ropas på emelie och jag börjar slå han i huvudet och sparkar han överallt och fyfan haha. Nästan misshandla han, sprang därifrån så jävla fort. RAggar upp två killar. Dom bodde i larnaca, typ 5 mil från napa, 7 mil från oss och dom hade inte heller nå pengar. Så sa vi att vi hade pengar och att dom skulle följa med oss hem. så dom hoppade in och följde med.
när vi kommer fram så börjar emlie att springa, och taxi guben springer efter och säger att hon måste betala, och hon säger att hon inte har pengar och att killarna skulle betala, han knäpper kort på henne, hon springer tillbaka och drar med mig för jag ligger på marken och skrattar. Hoppar in i nå buskar och en städkärring gömmer oss i soprummet. Efter en halvtimme smyger vi hem och vi träffar på dom där killarna som åkte hem med oss och dom säger att dom inte vet vart dom är och har inge pengar till att åka hem för men dom springer vi ifrån också och gömmer oss hemma.

Emelie må vara sjuk, men fan vad jag älskar henne!
Och fan vad vi alltid ska spåra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0