Bara någon få dag kvar nu

Som ni kanske ser har jag bytt header på bloggen.
Fixade det för att jag för en gångs skull orkade! så tog tag i det på engång.
Idag är det fredag. Bara lördag & söndag kvar nu sen jävlar far jag iväg.

Många tårar & tankar har rullat på idag. Många tårar för att jag ska vara ifrån dom jag älskar så jävla länge. Många tårar för att jag är så jävla glad att jag tog chansen & åker. Många tårar för mina underbara vänner som är så glad för min skull. 
Var en av tjejerna där nere som skrev på facebook till mig idag, fick in & tittade på hennes facebook och dom verkar ha det underbart & dom verkar vara as softa tjejer! Ser verkligen fram emot det här :) Ett gäng tjejer i ett helt halvår. (nej jag är inte lebb.....) Imorgon måste jag packa klart, har inte tid i helgen. ska ut & åka båt i morgon & på lördag har jag fest, söndag är det mysdag med utekäk med familjen som blir borta över helgen. Sen är det myspys på kvällen med mina bästa vänner & bäbis.
Näää nu blire fan sleepmode men hunken! poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0