Cypern, Ayia napa

Drömde att jag & Sanna skulle tillbaka till Ayia napa. Får tårar i ögonen så fort jag tänker på det. Är så fruktansvärt kär i det där stället. Måste ta en sista minutern nu snart, kosta vad det kostar. Hälsa på killarna från sverige med, dom från England lär man ju aldrig få träffa. Ska man resa någonstans så borde man fan i mig åka dit.
Denna resa var nog det mest impulsiva jag har gjort.
Efter att ha fått reda på saker som hade hänt i mitt förhållande på torsdagen satt vi & drack på fredagen & skojade om att vi skulle dra utomlands. På Lördagen vart vi mer seriös sen på Söndagen beställde vi resan & åkte 6 dagar efter det. Vi åkte på lördagnatt & på fredagnatt vart jag "dumpad". Kommer ihåg när jag satt på flyget dit & tänkte.. Så jävla många hundra mil hemmifrån & det finns ingen återvändo, dö inte Natalie. När jag satt på flyget hem kom de tårar hela tiden pga att jag inte ville hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0