& dagarna flyter på i värmen

Ja här ligger jag i sängen & lyssnar på deppig musik & har ångest för gådagen. Varför blir jag så full för? Varför ska jag alltid göra saker som skämmer ut mig? Okej att jag älskar att bjuda på mig själv, men någon måtta får det vara. Men jag var faktiskt inte värst. Hittade Cicci med en blöt bh i handen & blött hår så hon hade varit nere & badat. När Sandra & Frida kom hem hade dom också badat :)

Har jag skrivit att jag är kär, hihi (skämt och sido) men killen i vårat kök är så himla gullig & jag kan inte låta bli att få världens smile när jag tittar på han! Sen har vi en till kille från england som jobbar på C CLUB (tror vi) som jag bara måste ha! Aaaaaah hatar det här.. Jag vill inte gå ut där nå mer, blir bara så jefla jätte för full.
Övrigt? Jag älskar livet här nere, jag tycker tjejerna är underbara! & jag längtar fan inte hem längre :D

Detta är China house hos dom andra tjejerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0