inflammation i lederna, mmm älskar det!

aaaaaaaaaaa jag blir fan galen!
Det händer igen! jag lär gå på kryckor igen.
För er som inte vet åkte jag på en riktigt dunder sjuka för några veckorsen, fick gå på kryckor, kunde knappt röra mig, förkyld hosta osv.. Efter det har jag haft hosta hela tiden, är mer förkyld än vanligt (har även polyper och en bakteri i kroppen som man får när man är förkyld mycket) Plus att det blir 3de gången jag får hoppa runt på dom här kryckorna nu. Jag sväller upp i kroppen och det gör förbannat ont. Inflammation i lederna är det. Min medicin är sluuuuuuut så jag kommer typ dö nu, hatar hatar hatar. Får krypa hem till mamma nu och hämta kryckorna, förbannade jävla fitt gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0