jag ålskar sandviken

Idiot idiot idiot :) att Karlar orkar.hitta.på.sånt.jävla.skit! Sen inte våga stå för det, hallå? DET ÄR INTE JOSEF ENGHOLM JAG SKRIVER OM! JAG HAR INTE LEGAT MED HAN OCH KOMMER INTE GÖRA, JAG TYCKER INTE OM HAN OCH KOMMER INTE GÖRA. Sen att han hittar på en massa skit är upp till han. Då hade vi det ur världen :) att folk tror och missuppfattar saker hela jävla tiden. Och nej, Martin har INTE ring mitt i natten och tjatar efter cigg. Han ringde för att jag 20 min innan hade skrivit att jag var hemma.. OCH vi brukar prata i telefon., och jo vi smsar med varandra men det betyder inte att vi ska ligga med varandra. OCH.. vi träffades och rökte i 5 min och snackade om spindelbo osv.. vi låg inte med varandra på bänken utanför. Va fan är meningen med att gå runt och myta om sånt? Det är fan helt otroligt hur det har i Sandviken. Aa just ja.. Philip bryr sig inte vilka jag ligger med, så vad är meningen att gå till han och skvallra? Bara för att han är mitt ex? För att vi träffar varann? Vad fan är grejen? Muppar. Liksom.. kan man få gå på krogen utan att folk ska vara avundsjuk, kaxig och uppkäftig.. hatar folk som ska snacka så förbannat mycket skit. Men va roligt att ni stör er så sjukt mycket:) idioter. Poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0