jag flyttar, fattar ni att jag flyttar?

JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!

Jag låg & halvsov hemma hos Linnea idag när jag fick för mig att gå in på flashback och läsa lite skit. Men på nått konstigt sätt så ville mitt lösenord inte funka. Så jag skickade efter att jag hade glömt mitt lösen. Gick in på mailen & suckade. Så såg jag att det fanns ett mail på inkorg med rubrik "jobbansökan" Klickade snabbt in och läste, reste mig och upp började att störtgrina. JAAAAAAAG FIIIIIIIIIIIIICK EEEEEEEEEEEET JOBB I CYYYYYYYYYYPEEEEEEEEEEEEEEEEERN :D! Fattar ni????? JAG FLYTTAR TILL CYPERN I HELGEN! Jag blir borta i 6 jävla månader... Det är helt otroligt. Jag måste börja packa :D

Så mycket jag har tjatat om att få komma tillbaka, jag drömde om att få bo där. Jag är inget annat är lycklig. JAg älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0