Jag har så fruktansvärt tråkigt

15 Sanningar om mig själv
1: Jag bor Cypern
2: Jag saknar min bästa vän Sanna & Charline
3: Jag trodde aldrig att jag skulle klara av det här
4: Jag har nästan slutat att röka :):)
5: Jag älskar att festa & dricka öl
6: Jag har fjärilar i magen
7: Jag ångrar mina förhållande fruktansvärt mycket förutom det förhållande med Philip.
8: Jag vill hem till min bäbis!
9: Jag Längtar tills att Sanna kommer ner snart & har det galet med mig
10: Jag hatar denna värme!
11: Jag är hemskt blyg av mig
12: Jag ska nog ha en nykter midsommar
13: Jag saknar min mössa!
14: Jag är inte solbränd längre utan brun
15: Jag vill faktiskt inte hem av någon annan anledning än den att någon får mig att flina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0