Klart jag längtar hem ibland

Sitter i sängen nyvaken nu med Sandra & Cicci. Nu står dom & pratar om deras ångest sen igår, haha. Jag har vaknat hela natten av att jag har fått sendrag i benen. Jag som va hemma rätt tidigt ändå för att få sova ut innan jobbet, men det kunde ju jag glömma.. Så klockan 4 börjar man att jobba. orkar.verkligen.inte.det.idag!

Jo visst fan längtar jag hem ibland. Speciellt nu när min syster fyller 18 imorgon, känner mig hemsk som inte är hemma hos henne när ingen annan är det. Men jag ska nog se till att hon kommer ner hit :) & min mamma saknar jag så fruktansvärt, men det börjar att släppa.


Kommentarer
Postat av: lina

du är så duktig natalie. och är så stolt över dig natalie att du tog det här steget, jag trodde du skulle banga men nu visar du att du börjar bli vuxen! jag hoppas du får det as bra där. jag önskar jag fick krama om dig innan du åkte men sånt som händer. jag önskar dig lycka till och jag tänker på dig!



jag älskar dig lill gumman och håller tummarna för dig att du blir kung på serveringstället ;)

2011-06-23 @ 14:50:21
URL: http://hagstromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0